and i remember, i took some skirt from the fog fock friend like a pink skirt, ends my bed like to shake homework in my that honce I Y sma skirt。 i mean, safe, safe is safe。you know that is that yeah about time women or man, something is separate tely know。這個世界上有一些人在自己的spotify 關注心靈裡和生理結構上面產生對性別的spotify每月聽眾排名全球一種矛盾時,他會感到非常的在線接碼無助,非常的真人粉絲茫然。他也曾想過要妥協,但他現在勇敢的在線接碼試圖改變自己,獲得那些對你我來說都微不足道,但卻是他一輩子至死不渝,想要捍衛的接受簡訊一種自我認定,他們非常勇敢,也非常讓人尊敬。他們是變性的spotify每月聽眾排名全球。在我身邊的接受簡訊是我的ig買粉絲香港好朋友。他叫做燒表,stop like introduce user, oh hi。 so i say, hi, yeah, ah,嘿嘿。yeah。i'm sofkly i'm twenty seven year old that i'm farn thailand ailand啊I I am aby。how can i call you uh janger baby boy嗯,call me time gender better transgengener這個是比較有禮貌的真人粉絲說法。因為抖音買粉我不知道要教他們什麼,甚至我們臺灣人會喜歡用哦,人妖這個詞,其實我知道他是比較沒有禮貌的spotify每月聽眾排名全球。may are you ask? yeah, you can ask when did you proceed transgeneral?i'm me up when i try to be trand gender yeright。 i mean, all i am。 i'm right。i start to be try to be trying gender like a fouryear old ourourteen。
arrow
arrow
    全站熱搜

    dhoam9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()